Trail LES ERMITES – ULLDEMOLINS
21K – 14K – TREK14 – START TRAIL 5K
GRÀCIES PER FER-HO POSSIBLE
presentació
23 Novembre 2025
2025 Trail LES ERMITES
El Trail Les Ermites corresponent al Trailseries Costa Daurada fa parada al poble d’Ulldemolins novament en època de tardor.
Un recorregut privilegiat amb els colors que ens brinda el Parc Natural de la Serra de Montsant en època de tardor, trobant un paisatge de postal amb el canvi de color del bosc i una natura més salvatge, a la recta final de la temporada. Passant per camins i pistas que ens portaran a la part alta de la Serra Major per visitar l’Ermita de la Mare de Déu de Montsant, el Pi de la Carabasseta, baixar fins l’ermita de Santa Magdalena i l’entorn d’Ulldemolins.
Tant la mitja marató com els 10k puntuen per al circuit Trailseries Costa Daurada i, a més, la segona distinció també forma part de la Lliga TGN Trail.
I per a les famílies i els iniciats al trail us reservem l’START TRAIL, amb dues opcions de recorregut perquè trieu en funció de la vostra forma i experiència.
Una carrera que s’ha convertit en un clàssic per als corredors de la zona!
NOVETAT 2025:
- Aquest any retornem la cursa a la tardor.
- Ticket BOTIFFARRADA: l’edició 2025 la BOTIFARRADA anirà a càrreg de l’ermita Sant Antoni. No te quedis sense ticket!! Quan arribis a meta tindrem un avituallament reparador… però si vols sortir dinat d’Ulldemolins, el bar de l’Ermita de Sant Antoniens ofereix una botifarrada (llesques pa amb tomàquet, botifarra a la brasa) per només 5€. Reserva el teu ticket : RESERVA AQUI








SAMARRETA
RECORREGUTS 2025
RECORREGUTS 2025 (OFICIALS)
tRAIL 21k
TRACK OFICIAL TRAIL 21Km (Actualitzat 01/09/25) (CLIC AQUÍ-WIKILOC)
TRAIL 14K – TREK14K – CAMINADORS
TRACK OFICIAL Trail-Trek 14Km actualitzat el 01/09/2025 (CLIC AQUÍ-WIKILOC)
5K / 200mD+ / START TRAIL / Actualitzat 28/10/25
(Click AQUÍ – WIKILOC)
RESULTAts i fotos
+INFO
webs meteorologia
informació de la zona



























